آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) در مورد معاملات و کسب‌و‌کار
کد خبر: 3495090
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
در رادیو اقتصاد بررسی می‌شود؛

آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) در مورد معاملات و کسب‌و‌کار

گروه اقتصاد: به مناسبت روز مبعث پیامبر اسلام(ص) رادیو اقتصاد در برنامه «روز از نو»، به مباحث حُسن خلق و سفارش پیامبر (ص) به کسب‌و‌کار خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  کارشناسان مذهبی در برنامه فردا در مورد آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) در قالب احادیث در معاملات و کسب‌و‌کار گفت‌وگویی خواهند داشت.

براساس این گزارش، موضوع اهمیت رفتار، برخورد مناسب، انصاف و ... در پیشرفت و افزایش درآمد نیز در این برنامه مطرح خواهد شد.

برنامه «روز از نو» با هدف تنوع اطلاع‌رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 6:30 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود. 

ویژگی‌های جامعه منتظر از منظر اقتصاد

رادیو اقتصاد، همچنین در برنامه «در انتظار باران»، فردا، پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه، به موضوع ویژگی‌های جامعه منتظر از منظر اقتصادی می‌پردازد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد پویامنفرد، کارشناس مذهبی در برنامه فردا در مورد نقش افراد در عصر غیبت امام زمان (عج) صحبت می‌کند.

برنامه «در انتظار باران» کاری از گروه کسب‌و‌کار رادیو اقتصاد به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی، فردا پنج‌شنبه ساعت 20 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.  

captcha