دیدار جمعی از قرآن‌آموزان مؤسسه طوبی با امام‌ جمعه میاندوآب
کد خبر: 3495582
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

دیدار جمعی از قرآن‌آموزان مؤسسه طوبی با امام‌ جمعه میاندوآب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآنی طوبی محبت میاندوآب از دیدار واحد آقایان این مؤسسه با امام‌ جمعه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی فرهادی‌نیا، مدیر مؤسسه قرآنی طوبی میاندوآب در دیدار با امام‌جمعه این شهر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه پرداخت.

فرهادی‌نیا گفت: به مناسبت عید مبعث جمعی از کادر و مربیان مؤسسه قرآن و عترت با امام‌جمعه میاندوآب حمید حسن‌زاده در دفتر ایشان دیدار کردند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت طوبی میاندوآب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه و تمجید از حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های قرآنی، گفت: جذب بیش از هزار نفر در کلاس‌های قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی حفظ و مفاهیم و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های مربی‌گری قرآن کریم و برپایی محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های این مؤسسه است.

وی در ادامه افزود: همچنین، برنامه اردوی زیارتی هشت روزه مشهد مقدس با حضور تمام مربیان و قرآن‌آموزان در دست اقدام است.

فرهادی‌نیا با اشاره به برنامه‌ریزی تابستانه این مؤسسه اظهار کرد: در تابستان 10 کلاس قرآنی در بخش آقایان و بانوان در بخش مؤسسه خواهیم داشت. همچنین، برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی با هدف تعالی و نشاط قرآن‌آموزان در تابستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین، از برگزاری یادواره مدافعان راه قرآن و حرم در محل مؤسسه یکی از برنامه‌های تابستان مؤسسه طوبی خبر داد.
captcha