تجلیل از بانوان مشهدی در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی
کد خبر: 3498254
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
امروز صورت گرفت؛

تجلیل از بانوان مشهدی در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: بانوی قرآنی مشهدی در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی به همراه 20 بانوی فعال قرآنی دیگر صبح امروز، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تهران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بانوی قرآنی مشهدی در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی به همراه 20 بانوی فعال قرآنی دیگر صبح امروز، ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.
بنا بر این گزارش مریم خطیب، استاد و داور برجسته قرآن مشهدی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی ایرانی و خارجی در رشته‌های مختلف برای نخستین بار مورد تجلیل قرار گرفت.
بر این اساس از سوابق و فعالیت‌های قرآنی این استاد می‌توان به مدرس دانشگاه و مؤسسات فعال قرآنی، داور مسابقات قرآن، مدرس دوره‌های تربیت داور و مربی قرآن در زمینه‌های تجوید، وقف و ابتدا، ترجمه و مفاهیم قرآن و خادم و مرتل حرم مطهر رضوی اشاره کرد.
امسال نیز در این همایش تجلیل از 12 بانوی فعال قرآنی در بخش‌ داخلی از ایران و 8 بانو در بخش خارجی از دیگر کشورها در زمینه‌های مختلف تحقیق و پژوهش، آموزش و تدریس، هنری و ... صورت گرفت.  
علاوه بر این در این همایش از ملیحه خراسانی، مادر محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی قرآن و مهاجر الی‌الله که در فاجعه منا به شهادت رسید، نیز به عنوان مادر شهید قرآنی تجلیل به عمل آمد.
یادآور می‌شود، همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی هر سال در حاشیه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان داخلی و خارجی و به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

captcha