دهم خردادماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در بخش کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی
کد خبر: 3501843
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

دهم خردادماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در بخش کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه علمی ـ کاربردی

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با اشاره به اینکه ثبت نام برای حضور در بخش کتبی جشنواره قرآنی این دانشگاه تا روز 10 خردادماه ادامه دارد، گفت: آزمون این بخش روز 24 خردادماه برگزار می‌شود.

احمد دارابی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ در مورد دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه، گفت: مقدمات و هماهنگی‌های لازم در دانشگاه‌ها برای برگزاری مطلوب این جشنواره فراهم شده است.
وی در ادامه با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره، افزود: علاوه بر بخش شفاهی این جشنواره که بر اساس برنامه روند برگزاری خود را در روزهای آینده طی خواهد کرد، در بخش کتبی نیز شرکت‌کنندگان تا روز 10 خردادماه برای ثبت نام در این بخش فرصت خواهند داشت.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: با پایان یافتن ثبت نام برای حضور در بخش کتبی این جشنواره شرایط برای برگزاری این بخش از جشنواره در روز 24 خردادماه فراهم خواهد شد.
دارابی اظهار کرد: بخش کتبی دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در دو مرحله برگزار می‌شود، در مرحله اول این بخش شرکت‌کنندگان به صورت سراسری و البته اینترنتی به سؤالات این آزمون در رشته‌های مختلف پاسخ می‌دهند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خاطرنشان کرد: بخش کتبی جشنوراه قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی در سه بخش دانشجویان، مدرسان و کارکنان برگزار می‌‌شود.
یادآور می‌شود این جشنواره در رشته‌های،‌ آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع)،‌ احکام، آشنایی با احادیث و ادعیه ماثوره، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه و حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره برای ثبت‌ نام در رشته‌های مختلف اینجا کلید کنند!
captcha