مجمع نخبگان قرآنی در اصفهان تأسیس شد
کد خبر: 3503972
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

مجمع نخبگان قرآنی در اصفهان تأسیس شد

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی اصفهان از تأسیس مجمع نخبگان قرآنی در این استان خبر داد و گفت: تأسیس این مجمع، راهکار مناسبی برای حمایت از این قشر برتر جامعه است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، علی فضیلتی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در مراسم یادواره «دختر آسمانی» که به‌مناسبت سالگرد نخبه قرآنی مرحومه فاطمه پرورش در اصفهان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه نخبگان قرآنی و تأسیس مجمع نخگان قرآنی استان اصفهان، گفت: عدم وجود ساختار مناسب حمایتی و نبود بانک اطلاعات برای رشد و ترقی افرادی که به‌صورت ویژه در یکی از شاخه‌های قرآنی دارای استعداد درخشان و نخبگی هستند یکی از کارهای زمین مانده بزرگ جامعه قرآنی کشور است.
وی با بیان اینکه همه ما در قبال برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و نخبگان این عرصه مسئول و پاسخ‌گو هستیم، افزود: تأسیس این مجمع، راهکار مناسبی برای حمایت از این قشر برتر جامعه است.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان با بیان ضرورت وجود این مجمع و اهداف و برنامه‌های آن، تأکید کرد: در دو سال اول به نخبگان قرآنی زیر 15 سال پرداخته خواهد شد.
وی از نبود جایگاه ویژه و خاص نخبگان قرآنی ابراز تأسف کرد و گفت: از مسئولان قرآنی دعوت می‌کنیم که با همکاری و همراهی بیشتر به این مجمع کمک کنند.
یادآور می‌شود، یادواره «دختر آسمانی» به‌مناسبت سالگرد نخبه قرآنی مرحومه فاطمه پرورش، روز جمعه، 14 خردادماه در سالن همایش‌های مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌‌ بیت(ع) اصفهان برگزار شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاری قرآن
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸
0
0
باسلام و آرزوی توفیق
اگر لطف کنید در باره مجمع نخبگان قرآنی در اصفهان و موسسین بزرگوار آن و اساسنامه ی آن
تو ضیحات بیشتری بدهید سپاسگزار خواهم بود. متشکرم
captcha