طرح «افطاری ساده» زمینه‌ساز فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه است
کد خبر: 3508283
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
حجت‌الاسلام اصغرنژاد:

طرح «افطاری ساده» زمینه‌ساز فرهنگ دستگیری از نیازمندان در جامعه است

فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی بر لزوم اهداء افطاری ساده در اماکن مذهبی استان تاکید کرد و افزود: طرح افطاری ساده می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ دستگیری از نیازمند و کمک به مستندان در سطح جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام احمد اصغرنژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی در مراسم  اجرای نیت عزاداری در حسینیه واقف عالم آیت الله حاج میرزا ابراهیم شهید (ره) گفت: ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای عمل به واجبات و ترک محرمات است که امیدواریم همه از این فرصت الهی نهایت بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه هرکس به اندازه لیاقت معنوی و ظرفیت معرفتی خود از برکات اين ماه بهره می‌برد، اظهار کرد: همه با حضور در مساجد، تکایا و امام‌زادگان از فرصت‌های معنوی، معرفتی و استثنایی ماه رمضان بهره‌گیری کنند.
 
این مسئول یکی از برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان را اجرای طرح افطاری ساده به عموم مردم، زائران و روزه‌داران دانست و گفت: این طرح در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص مجری طرح ضیافت الهی در حال اجرا است.
 
حجت‌الاسلام اصغر نژاد با اشاره به طرح افطاری ساده با هدف اجرای امینانه نیت واقف و از محل موقوفات مرتبط با اطعام‌دهی به روزه‌داران در ماه مبارک رمضان گفت :اجرای نیت عزاداری در حسینیه واقف عالم آیت الله حاج میرزا ابراهیم شهید(ره) از محل موقوفه حاج میرزا ابراهیم (ره) یکی از همین نیات خیر است که در این شب های پر خیر و برکت به آن عمل می‌شود.
captcha