طرح «اوقات فراغت» در 900 کانون مساجد آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 3508497
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام بیگی:

طرح «اوقات فراغت» در 900 کانون مساجد آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: 900 کانون مساجد در کل استان جهت اجرای طرح اوقات فراغت در قالب کلاس‌های فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذسته 654 کانون مساجد در طرح اوقات فراغت مشارکت داشتند.
وی با اشاره به اینکه  برنامه‌های اوقات فراغت با حضور مبلغان سفیران آسمانی برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام از 20 تیرماه شروع شده و  15 شهریورماه پایان طرح خواهد بود.
حجت‌الاسلام بیگی به برگزاری مسابقات قرآنی در طرح اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: نهمین دوره مسابقات قرانی مدهامّتان بعد از 15 شهریورماه در بین قرآن آموزان برگزار شده و برگزیدگان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های هنری هم اکنون در بیشتر پایگاه‌ها اجرا می‌شود گفت: کلاس‌های فرهنگی در زمینه‌های  دینی و مذهبی برگزار شده و کلاس‌های هنری در زمینه‌های خیاطی، گلدوزی،خوش‌نویسی و خطاطی است‌.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه  شیوه‌های ثبت نام به طرق مختلف انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در پایگاه‌های نزدیک محل زندگی در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به اینکه مسجد از صدراسلام بهترین پایگاه رشد جوانان بوده‌است، گفت: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در راستای رشد اخلاقی با رویکرد اسلامی است.
captcha