اجرای طرح قرآنی 1450 در 82 کانون فرهنگی مساجد آذربایجان‌ غربی
کد خبر: 3526037
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
حجت‌الاسلام بیگی خبر داد:

اجرای طرح قرآنی 1450 در 82 کانون فرهنگی مساجد آذربایجان‌ غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌ غربی از اجرای طرح قرآنی 1450 در 82 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان‌غربی خبر داد.

حجت‌الاسلام بیگی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی با عنوان اینکه طرح قرآنی 1450 امسال دهمین سال برگزاری آن است، گفت: محوریت این طرح حفظ، مفاهیم و روخانی سوره حدید است.
وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت سراسری در کل کشور اجرا خواهد شد، افزود: مراسم افتتاحیه این طرح همزمان با سراسر کشور در 16 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام بیگی افزود: در ارومیه کانون فرهنگی فاطمه‌الزهرا مسئول اطلاع‌رسانی به سایر کانون‌ها در سراسر استان بوده و تاکنون بیش از 1500 نفر در سطح استان در طرح قرآنی 1450 ثبت‌نام کرده‌ و مهلت ثبت‌نام تا 15 شهریور ماه می‌باشد.
وی با عنوان اینکه این طرح در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد، گفت: آزمون کتبی در بخش مفاهیم و آزمون شفاهی در بخش حفظ و روخانی خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اضافه کرد: به 1400 نفر از منتخبین این طرح در سراسر کشور بصورت قرعه‌کشی مبلغ 200 هزار تومان و به 50 نفر از آنها مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ قرآنی در فضای کشور عنوان کرد و افزود: قرآن دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در تمامی امور زندگی است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۳
0
0
وی با عنوان اینکه این طرح در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد، گفت: آزمون کتبی در بخش مفاهیم و آزمون شفاهی در بخش حفظ و روخانی!!! خواهد بود.
captcha