ماه محرم فرصتی برای ترویج روحیه انقلابی در جامعه است
کد خبر: 3533394
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

ماه محرم فرصتی برای ترویج روحیه انقلابی در جامعه است

گروه اجتماعی: آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه ماه محرم فرصتی برای ترویج روحیه انقلابی در جامعه است، گفت: روحانیان و همه مسئولان هیئات و تشکل‌های دینی باید اخلاق را به شکل احسن در جامعه توسعه و ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان صبح امروز در همایش توجیهی روحانیان و مسئولان هیئات مذهبی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گفت: وحدت کلمه، عبادت در دل شب با هدف خودسازی و عدم وابستگی به زن و فرزند از اهم  ویژگی‌های این دلیرمردان است.
وی افزود: برای نبرد با دشمن باید آن‌گونه آماده و قوی باشیم که دل دشمنان شناخته شده‌ای همچون اسرائیل، آمریکا و عربستان و همچنین دشمنان پنهان را خالی کنیم و لرزه بر اندامشان بیندازیم.
امام‎‌جمعه بندرعباس تأکید کرد: وجود رهبری فرزانه و مقتدر و همچنین افزایش توان نظامی دو عامل مهم برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن بوده و این دو عامل حیاتی و مهم، دل دشمنانی چون اسرائیل و عربستان را خالی کرده است.
آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: ایجاد تشتت در جامعه سبب شادی دشمن می‌‌شود و یک جامعه متشتت نمی‌ تواند در برابر تهدیدات دشمن بایستد.
وی وحدت کلمه و یکصدایی در جامعه را یکی از رموز پیروزی در برابر تهدید و توطئه‌ های دشنان دانست و افزود: دشمن در فضایی همراه با وحدت و یکصدایی، راه به جایی نمی‌ برد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایران باید از لحاظ ابزار نظامی برتر باشد تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در بُعد نظامی باید به جلو حرکت کند تا از اقتدار و صلابت پیش از پیش برخوردار باشد.
آیت‌الله نعیم‌آبادی ابراز کرد: آمریکا با تشکیل اتاقهای فکر، هدفی جز از بین بردن فکر و اندیشه و اعتقادات مردم ولایتمدار ایران را ندارد و از این رو به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی است.
وی تضاد آمریکا با ایران اسلامی را تضادی مبنایی عنوان‌ کرد و بیان‌ کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما نمی توانیم با امریکا مذاکره کنیم چون زبان این دولت، زبان زور بوده و اهل مذاکره نیست.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملت ایران، دشمنی دارد که با تشکیل بیش از هزاران مجموعه، شب و روز علیه ایران اسلامی با قدرت هرچه تمام تر فعالیت می‌ کنند و در تضاد کامل با تشیع و مبادی اسلام هستند.
آیت الله نعیم آبادی تأکید کرد: این میدان بسیار حساس بوده و ملت و مسؤولان ایران اسلامی باید بیش ار پیش بیدار و هوشیار باشند.
امام جمعه بندرعباس در پایان رفتار برخی طلاب و روحانیان را عامل عمده فرار از دین دانست و تصریح کرد: در ماه محرم باید روحیه انقلابی در جامعه ایجاد شود و اخلاق را در جامعه اسلامی بیش از پیش توسعه و ترویج داد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۰
0
0
محرم نشان همبستگی، همدلی، وحدت و توسعه روحیه انقلابی در جامعه است
captcha