تربیت 10 هزار حافظ قرآن در ناجا/ ارائه چهره پلیس كارآمد و ایمانی در هفته ناجا
کد خبر: 3533889
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
گودرزی در پاسخ به ایكنا خبر داد:‌

تربیت 10 هزار حافظ قرآن در ناجا/ ارائه چهره پلیس كارآمد و ایمانی در هفته ناجا

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه ناجا در میان تمام نیروهای مسلح دارای بیشترین تعداد حافظ قرآن كریم است، گفت: نیروی انتظامی در كشور دارای 10 هزار حافظ یك تا 30 جزء قرآن كریم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز، 7 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایكنا از برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآن این نیرو خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در كشور دارای 10 هزار حافظ یك تا 30 جزء قرآن كریم است.
وی افزود:‌ با این تعداد حافظ قرآن، نیروی انتظامی در میان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران، دارای بیشترین تعداد حافظ قرآن كریم است كه به زودی تعداد حافظان قرآن تربیت شده در این نیرو در استان فارس را اعلام خواهیم كرد.
گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن ایام هفته ناجا اشاره كرد و گفت: شعار هفته ناجا در سال جاری «همه با هم برای امنیت و آرامش» در نظر گرفته شده است كه این شعار سر لوحه مأموریت‌های پلیس در سال جاری قرار می‌گیرد.
رئیس پلیس فارس ادامه داد: امنیت پایدار همواره بر اثر تعامل و ارتباط همه جانبه و مشارکت همه مردم و نهادهای اجتماعی محقق می‌شود.
وی با بیان اینكه اگر امنیت نباشد، شادی و آرامش می‌رود و زندگی معنا پیدا نمی‌کند، افزود: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای ارائه دستاوردهای پلیس و تعمیق تعاملات نیروی انتظامی با امت ولایت‌مداراست.
گودرزی گفت: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و پلیس در طول سال خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه می‌کند که در هفته ناجا با برنامه ریزی‌های لازم، این خدمات مضاعف می‌شود.
وی تصریح كرد: ارائه الگوی مناسب از عملكرد پلیس در این هفته می‌تواند ضمن ایجاد احساس امنیت در سطوح مختلف جامعه، موجب جلب رضایت مردمی و ایجاد امنیت خاطر برای اقشار مختلف مردم شود.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته ناجا پرداخت و گفت: برگزاری همایش هم‌اندیشی فرماندهان انتظامی سراسر استان با شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و اصناف، بازدید از رسانه‌ها، حضور فرماندهان پلیس‌های تخصصی در مركز 197، برگزاری همایش بصیرت‌افزایی، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، طرح نهضت روشنگری و غیره از جمله برنامه‌های ایام هفته ناجاست كه هر روز آن نیز به نامی نامگذاری شده است.
وی همچنین اظهار كرد: به‌مناسبت هفته ناجا و از تاریخ دهم تا هفدهم مهر ماه، وسائل نقلیه‌ای كه فقط به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند، ترخیص خواهند شد.
گودرزی با تصریح اینكه تمام اقدامات انجام شده از سوی پلیس در راستای ارتقا و حفظ امنیت شهروندان بوده است، گفت: شخصاً از شهروندان و هموطنانی كه به واسطه اجرای مأموریت‌های پلیس در هر نقطه‌ای از استان فارس، دچار مشكل یا خسارات جانی و مالی شده‌اند پوزش می‌طلبم.
فرمانده انتظامی فارس در عین حال گفت: همواره اگر به احدی از شهروندان خسارتی به واسطه انجام ماموریت‌های وارد شده است، در راستای جبران آن تلاش كرده‌ایم اما باید توجه داشته باشیم كه در زمان وقوع یك درگیری مسلحانه، امكان بروز خسارت مالی یا جانی وجود دارد.
گودرزی در پایان تأكید كرد: ما خودمان را از مردم می‌دانیم ضمن اینكه از مردم خوب و ولایت‌مدار استان فارس نیز به خاطر همراهی‌ها با پلیس قدردانی می‌كنیم.
captcha