بالندگی نیروی انتظامی در قانون‌مداری و اخلاق‌گرایی است
کد خبر: 3534543
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
صحرائیان:

بالندگی نیروی انتظامی در قانون‌مداری و اخلاق‌گرایی است

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه جهرم گفت: نیروی انتظامی سمبل اقتدار و امنیت است و بالندگی آن در قانون‌مداری و اخلاق‌گرایی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، علی‌رضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم امروز، 10 مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک که در نیروی انتظامی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، مدافعان حرم و شهدای جنگ تحمیلی گفت: اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان را در راستای تأمین نظم و امنیت مثبت و قابل قبول است.
صحرائیان، امنیت را در تمام عرصه‌ها مهم و با اهمیت دانست و تصریح کرد: اخلال و ناامنی در جامعه باعث عدم توسعه و پیشرفت می‌شود.
معاون استاندار فارس با بیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار کار بسیار سخت و مهمی بر عهده دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی نقش بی بدیلی درایجاد نظم و امنیت جامعه دارد.
صحرائیان نیروی انتظامی را یکی از استوانه‌های امنیت کشور دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی سمبل اقتدار و امنیت است و بالندگی آن در قانون‌مداری و اخلاق‌گرایی است .
وی با بیان اینكه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار امنیت و آسایش مردم است و بهترین دستاورد نیروی انتظامی امنیت است، افزود: شهرستان جهرم از امنیت خوبی برخوردار بوده و این امر نشان‌دهنده زحمات شبانه‌روزی کلیه عوامل انتظامی و امنیتی است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم وحدت و همدلی را مهمترین شرط پایداری امنیت دانست و گفت: تأمین امنیت با وحدت و همدلی محقق می شود و ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی و ایثار و شهادت از امنیت مطلوبی برخوردار است.
captcha