بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد
کد خبر: 3534858
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
القاصی‌مهر:

بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد

گروه اجتماعی: رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینكه بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، خواستار اهتمام دستگاه‌های متولی در این باره شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، علی القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری استان فارس امروز، 11 مهر در نشست مشترك قضائی با فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن تبریك هفته ناجا به سبزپوشان نیروی انتظامی، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا از زحمات شبانه‌روزی و اقدامات مجموعه نیروی انتظامی تقدیر به عمل آید و لازم است تا مردم نیز قدردان این امنیت و آرامش حاكم بر جامعه باشند.
وی با بیان اینكه در مقایسه با چند سال گذشته وضعیت امنیتی استان رو به بهبود و ارتقا است، گفت: بروز جرائم در جامعه ریشه در مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد و باید در این خصوص اقدامات لازم توسط نهادهای متولی انجام شود.
رئیس كل دادگستری استان فارس افزود: برای دست یافتن به جامعه‌ای با امنیت كامل نیاز به پیشگیری در همه عرصه‌ها است و پلیس و دستگاه قضائی در این راستا همه فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.
القاصی‌مهر با تصریح اینكه اقدامات و عملكرد پلیس بیانگر دلسوزی و مسئولیت‌پذیری كاركنان نیروی انتظامی است، گفت: عملكرد مأموران پلیس فارس، مثال‌زدنی است و خوشبختانه هر روز شاهد پیشرفت و ارتقای وضعیت امنیتی در كشور و به ویژه استان فارس هستیم.
رئیس كل دادگستری استان فارس گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان فارس در برخورد با كسانی كه احساس ناامنی و بی اعتمادی را در بین مردم رواج می دادند، به خوبی عمل كرد.
القاصی مهر با تأكید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضائی استان از پلیس فارس، افزود: اراده و اهتمام خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس وجود دارد.
captcha