پناهنده شدن به قرآن مصون‌کننده از هر حادثه‌ای است
کد خبر: 3540624
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

پناهنده شدن به قرآن مصون‌کننده از هر حادثه‌ای است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی گفت: پناهنده شدن به قرآن عظیم‌الشأن انسان را در برابر حوادث تلخ و ناگوار مصون می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی روز گذشته سوم آبان‌ماه با حضور در جمع دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشجویی گفت: شما دانشجویان اگر به قرآن پناهنده شوید در مقابل فتن و دسیسه های شیطانی در امان خواهید بود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی پناه آوردن از دامن قرآن به جای دیگر را خسران واقعی یاد کرد و افزود: : متوسل شدن به ساحت قرآن باعث میشود انسان حلاوت و شیرینی این برکت معنوی را بچشد و اگر انسان با نیت خالصانه جذب قرآن بشود خداوند شور و علاقه را در قلب انسان جایگزین می‌کند.
نوروزی در ادامه سخنان خود دوران دانشجویی را بهترین ایام زندگی دانشجویان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: محیط جمعی و زندگی در پانسیون دانشجویی خوشایند است و بهترین ایام ایامی هست که دارید در خوابگاه با دوستانان زندگی می‌کنید.
وی رعایت حق الناس را از مهمترین مقوله اخلاقی دانست و تاکید کرد: در محیط جمعی همه ما مسئول هستیم ایفای حق الناس فقط و فقط با رضایت خود مردم است و لذا در مورد حق و حقوق یکدیگر مراعات حال همدیگر را کنید.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرانی خوی رعایت مقرات خوابگاه های دانشجویی را از  مسائل مهم دانست و افزود: شما دانشجویان عزیز باید رعایت حال دوستانتان و رعایت حق دانشجویان ساکن در خوابگاه که جزو آداب و مقررات خوابگاه های دانشجویی هست را مراعات بکنید و با انس و الفت با همدیگر به نماز و مسائل مقدس اهمیت بیشتری دهید.
نوروزی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به دانشجویان تاکید کرد : مشکل ما در جامعه علم نیست عمل است تلاش بکنید در این چهار سال که در اینجا تحصیل میکنید ولو یک قدم به خدا ومعنویت نزدیک شوید آئینه همدیگر باشید و در مسائل معنوی بهمدیگر تذکر بدهید و وحدت خود را هیچوقت از بین نبرید چرا که دشمن از این تفرقه های قومی و مذهبی سود می‌برد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۲
0
0
هر چقدر انس با قرآن بیشتر باشد فرد کمتر دچار خطر و انحراف می‌شود
captcha