ترویج ایثار و شهادت در مقابله با ترویج فرهنگ دشمنان ضرورت دارد
کد خبر: 3542852
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
لکورج:

ترویج ایثار و شهادت در مقابله با ترویج فرهنگ دشمنان ضرورت دارد

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در وضعیتی که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ و خواسته خود است، ضرورت ویژه دارد.

منصور لکورج مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، خواستار اختصاص اعتبار دو درصدی مصوب از سوی دستگاه‌ها و ادارات این استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.
 وی تصریح کرد: تبصره ماه ۱۷ قانون بودجه به ادارات این اختیار را داده تا دو درصد از اعتبارات خود را برای برنامه‌های ترویج ایثار و شهادت اختصاص دهند.
لکورج افزود: بر اساس این تبصره ادارات مختار به این هزینه کرد هستند و هیچ اجباری در کار نیست اما انتظار می‌رود به دلیل ضرورت موضوع، ادارات استان تخصیص این اعتبار را جدی بگیرند.
 مدیرکل بنیاد شهید استان با تأکید به اینکه دستورالعمل و نحوه تخصیص و هزینه کرد اعتبار به ادارات ابلاغ شده است، ادامه داد: بررسی برنامه‌ها نشان می‌دهد همدلی و مشارکت تمامی دستگاه‌ها می‌تواند نسبت به ارتقا کیفی و کمی برنامه‌ها منجر شود.
 لکورج گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در وضعیتی که دشمن به دنبال ترویج فرهنگ و خواسته خود است، ضرورت ویژه دارد.
 وی تأکید کرد: به ویژه انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی به دلیل رسالتی که دارند در حمایت از برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت جدی‌تری داشته باشند.
captcha