استراتژی دشمن برای تضعیف انگیزه‌های دینی نسل جوان
کد خبر: 3543554
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
سردار استادحسینی تبیین کرد:

استراتژی دشمن برای تضعیف انگیزه‌های دینی نسل جوان

کانون خبرنگاران نبأ: دشمن با همه توان خود تلاش می‌کند از طریق نفوذ و ضعیف کردن باورها و انگیزه‌های دینی نسل جوان کشور به اهداف خود برسد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به همت پایگاه شهید آبکار حوزه 11 حصیری، شب گذشته، 14 آبان‌ماه مصادف با شب شهادت حضرت رقیه(س)، یادواره 85 شهید محله تولیددارو در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) قم برگزار شد.
سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این مراسم طی سخنانی ضمن برشمردن اقسام جهاد به جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر به تبیین آنها پرداخت و گفت: جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمنی که با او در میدان مبارزه قرار گرفته‌ایم؛ تبعیت نکردن از دشمن در میدان اقتصاد، سیاست، فرهنگ و هنر، جهاد کبیر است.
وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد کبیر پرداخت و اظهار کرد: اولین وظیفه ما در این جهاد دشمن‌شناسی است؛ دشمن با همه توان خود تلاش می‌کند از طریق نفوذ و ضعیف کردن باورها و انگیزه‌های دینی نسل جوان کشور به اهداف خود برسد.
سردار استادحسینی، دشمن‌شناسی را از مباحث مهم در موضوع جهاد کبیر ذکر کرد و افزود: دشمن اصلی نظام اسلامی؛ آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و پس مانده‌های آن یعنی آل سعود خبیث است.
وی بیان کرد: دومین وظیفه ما پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و حفظ آن است. وظیفه بعدی ما اطاعت محض از ولایت فقیه است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بصیرت‌افزایی، تردید نکردن در مقابل دشمن و آگاهی به نسل امروز مهم‌ترین لازمه جامعه است چراکه باید با تمام توان از دستاوردهای دفاع مقدس، حراست کنیم و فریب دشمن را نخوریم.
وی گفت: امروز که خط مقدم نبرد ما در نزدیکی حلب، موصل و غزه قرار گرفته است ما با همه توان‌مان از مردم مظلوم آنجا دفاع می‌کنیم و خط مبارزه و استقامت را ادامه خواهیم داد.
یادآور می‌شود، خانواده محترم شهید دکتر غضنفر رکن‌آبادی از شهدای فاجعه منا میهمانان ویژه این مراسم بودند.

حجت شعبانی
captcha