یادواره 27 شهید دانش‌آموز چرام برگزار شد
کد خبر: 3544708
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

یادواره 27 شهید دانش‌آموز چرام برگزار شد

گروه اجتماعی: با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان مدارس و همچنین خانواده‌های معظم شهدا، یادواره 27 شهید دانش‌آموز چرام در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند، امام جمعه موقت چرام روز گذشته، 18 آبان‌ماه در مراسم 27 شهید دانش‌آموز شهرستان، بیان کرد: آزادی و امنیت حاکم در جامعه مرهون شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای دانش‌آموز است.
وی افزود: شهدایی همچون بالازاده و فهمیده در زمانی که که باید تکلیف‌شان را انجام دهند، با سن کم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.
امام جمعه موقت چرام اضافه کرد: اگر به‌دنبال محشور شدن با این شهدا هستیم، باید پیشرو اهداف و گرامیداشت این شهدا باشیم.
حجت‌الاسلام فرهمند به جنگ سخت افزاری و نرم افزاری در میان افراد کشور اشاره کرد و یادآور شد: جنگ سخت افزاری توسط رشادت‌های شهدای گرانقدر ما پایان یافت و امروزه نوبت ما شده که از ترویج جنگ‌های نرم افزاری پرهیز کنیم.
وی با تذکر به مسئولین، بیان کرد: تا عمر داریم سرباز انقلابیم و تمام مسئولان هرکدام درجای خود باید از توطئه‌های دشمنان جلوگیری کنند.
امام جمعه موقت چرام با اشاره به امر مهم نفوذ فرهنگی، ابراز کرد: مسئولین ما نباید امر مهم نفوذ فرهنگی را فراموش کنند، چراکه دشمنان، دانش‌آموزان و خانواده ما را نشانه گرفته‌اند.
captcha