دوره تربیت معلم روانخوانی قرآن در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3545931
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

دوره تربیت معلم روانخوانی قرآن در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: دوره تخصصی تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به‌همت امور فرهنگی و کانون قرآن و عترت دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار می‌شود.

روح الله اکبری کارشناس امور فرهنگی دانشکده علوم قرآنی خوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، با اعلام این مطلب افزود: دوره تخصصی تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با همکاری دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی ویژه دانشجویان آقا و بانو در این دانشکده برگزار می شود.
اکبری هدف از برگزاری این دوره ها را تربیت نیروهای متخصص قرآنی جهت تدریس در مراکز آموزشی و مؤسسات قرآنی دانست و افزود: این دوره زیر نظر موسسه سطح یک کشوری و چند منظوره ی تخصصی به مدیریت حافظ کل قرآن استاد منصور اکبری برگزار خواهد شد و دانشجویان در سه دوره آموزشی تربیت معلم -که یک دوره برای برادران و دو دوره برای خواهران پیش بینی شده است - شرکت می کنند.
این فعال قرآنی تصریح کرد : شرکت کنند گان در این دوره ها روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را در طی 2 ماه جمعا به مدت 128 ساعت فرا می گیرند.
وی در ادامه افزود : تا الان 65 نفر از دانشجویان در این دوره ها ثبت نام کرده اند که پس از برگزاری آزمون ورودی و قبولی در این آزمون ، دانشجویان میتوانند در این دوره ها شرکت کنند.
کارشناس امور فرهنگی و کانون قران و عترت دانشکده  پیرامون برگزاری این دوره افزود: پس از برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن  برای قبول‌ شدگان در آزمون پایان دوره گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور صادر خواهد شد.
captcha