ساماندهی 1800 مسجد در استان اردبیل برای ترویج فرهنگ نماز
کد خبر: 3548240
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

ساماندهی 1800 مسجد در استان اردبیل برای ترویج فرهنگ نماز

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از ساماندهی و فعالیت یک هزار و 800 مسجد در این استان برای ترویج فرهنگ نماز خبر داد.

اله‌شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل تصریح کرد: فعالیت‌‌های حوزه نماز به صورت سالانه ارزیابی شده و بر اساس محتوا و برگزاری برنامه ‌های ستاد اقامه نماز با امتیازدهی تلاش می‌کنیم در بهترین قالب نماز جماعت با روحانی اقامه شده و این فرهنگ ارزشمند و انجام فریضه الهی در اول وقت به انجام برسد.
وی در زمینه ارزیابی عملکرد ادارات نیز تشریح کرد: با تشکیل هیات داوری فعالیت ‌های ادارات کل در حوزه نماز را ارزیابی کرده و بر اساس عملکرد نتایج آنها به دست آمده را به نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، ادارات کل و به ستاد مرکزی ارسال می کنیم.
عبدی همچنین به برگزاری اجلاس نماز در آذر امسال خبر داد و گفت: پرداختن به آسیب‌‌هایی از جمله اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و آسیب‌های فضای مجازی و سایبری از محورهای اصلی مورد بحث در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز اعلام شده که می‌تواند زمینه پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی را فراهم کند.
وی خواستار برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مسائل دینی و شبهه شناسی نماز برای نوجوانان و جوانان بر اساس تاکیدات رهبری شد و بیان کرد: مسئولان باید همت کنند تا پیوند بین مسجد و مدرسه به معنای واقعی در دستور کار قرار بگیرد.
captcha