خدمت‌رسانی البرز به 25 هزار زائر کربلا
کد خبر: 3564193
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

خدمت‌رسانی البرز به 25 هزار زائر کربلا

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه این استان در ایام اربعین وظیفه خدمت‌رسانی به 25 هزار زائر کربلا را برعهده داشت، گفت: البرز با مشارکت مردم توانست به بهترین نحو از زائران حسینی پذیرایی کند.

سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: خوشبختانه البرز امسال از فرصت و شرایط مناسب‌تری برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی برخوردارشد و با مشارکت مردم، خیرین و کمک‌های دولتی توانست پذیرایی آبرومندی از عاشقان حسینی به عمل آورد.
وی افزود: امسال مسئولیت پذیرایی و اسکان 25 هزار زائر حسینی به البرز واگذار شده بود که این استان با اعزام 64 دستگاه کامیون، کامیونت و تریلر با محموله‌های خوراکی به زائران خدمت‌رسانی کرد.
این مسئول بیان کرد: البرزیان برای اعزام این اقلام دو میلیارد و 300 میلیون تومان کمک کردندکه  بنابر ساختار جمعیتی و قدرت معیشتی مردم، البرز یکی از استان‌هایی بود که بیشترین کمک‌ها و نذورات را داشته است.
شکری در ادامه از روند بازسازی عتبات عالیتات سخن به میان آورد و گفت: البرز سال گذشته کار ساخت ضریح حبیب بن مظاهر(ع) را به پایان رساند و امسال نیز عهده دار ساخت 6 درب ضریح آقاسید محمد(ع)، عموی بزرگوار امام زمان(عج) شده است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده کار ساخت به اتمام برسد.
رئیس ستاد عتبات عالیات البرز اضافه کرد: یکی از تاکیدات مسئولان کشور به مردمی بودن بازسازی عتبات عالیات است و ما نیز تمامی برنامه‌های اجرایی در عتبات را از طریق مشارکت‌های مردمی انجام می‌دهیم.
وی در پایان گفت: بیشترین کمک‌های مردمی در ماه‌های محرم، صفر و روزهای اربعین حسینی انجام می‌گیرد و در بررسی های انجام شده، بیشترین کمک به ستاد از سوی قشر ضعیف بوده است.
captcha