زنان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب به نسل جوان معرفی شوند
کد خبر: 3565479
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

زنان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب به نسل جوان معرفی شوند

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری يزد گفت: در کنار تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی، زنان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب نیز به نسل نوجوان و جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، رقیه کرمانیان، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد روز گذشته در نشست مشاوران امور بانوان فرمانداران استان يزد با موضوع برنامه ريزی برای ايام الله دهه فجر بر شاد بودن و مردمی بودن برنامه ها تاكيد و اظهار کرد: برنامه ها بايد جنبه عمومی داشته باشند.
وی ادامه داد: برنامه های دهه فجر علاوه بر شهرها در روستاها هم برگزار شود و خود مردم در برنامه های سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.
کرمانیان معرفی زنان تاثيرگذار در پيروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان را خواستار شد و افزود: لازم است در ايام الله دهه فجر يكی از شهرستان ها همايشی را برای شناساندن شخصیت و مبارزات ایشان برای بانوان و جوانان استان داشته باشد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد به امور مربوط به كودك و نوجوان اشاره كرد و گفت: رسيدگی به اين امور به دفتر بانوان و خانواده استانداری واگذار شده است و مشاوران فرمانداران در امور بانوان بايد در سطح استان در خصوص حقوق كودك، تحصيل، مراكز نگهداری از كودكان بی سرپرست نظارت های لازم را انجام و به دفتر امور بانوان استانداری گزارش دهند.
كرمانيان درباره ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به بانوان گفت: این صندوق به طرح های بانوان كارآفرين وام های كم بهره اختصاص می دهد كه بايد طرح های شاخص در این رابطه شناسايی و معرفی شوند.
منبع: استانداری یزد
captcha