فضای مناسبی برای توسعه معارف صحیفه سجادیه بوجود آمده است
کد خبر: 3565751
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
مدیرمرکز تخصصی صحیفه سجادیه:

فضای مناسبی برای توسعه معارف صحیفه سجادیه بوجود آمده است

گروه اجتماعی: مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه فضای کشور را فضایی مناسب برای توسعه معارف مرتبط با امام سجاد(ع) ذکر کرد.

حجت‎الاسلام والمسلمین کفیل در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: هر کاری که با حوزه‎های علمیه گره نخورد، رشد و اثرگذاری و وزانتی نخواهد داشت و همه فعالیت‎های فرهنگی در کشور باید با حوزه توام شود.
وی افزود: اتفاق بسیار خوبی در عرصه فرهنگی در استان هرمزگان روی داد و مباحث مرتبط با امام سجاد(ع) و مهدویت و نماز و... در این استان به خوبی شکل گرفت.
مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه آبفای استان هرمزگان یکی از پشتوانه‏‎های این کنگره است و خوشبختانه مدیران عالی این نهاد برای افتتاح این مرکز به قم آمده اند که نشان می دهد این دغدغه در این استان به خوبی وجود دارد.
وی گفت: طلابی که در این مرکز حضور پیدا کرده اند برای مدرک به این مرکز نیامده اند زیرا مدرکی در این مرکز اعطا نمی‏شود و طلاب این مرکز به دنبال یک اتفاق مثبت در این امر ورود کرده اند.
کفیل یادآورشد: امروزه بحث صحیفه سجادیه از بهترین ظرفیت‏های تبلیغی ما در خارج از کشور است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.
وی بیان کرد: امروزه کشور و فضای کشور و حتی جهان برای تبلیغ صحیفه سجادیه آمده است؛ مباحث علمی بسیاری در زمینه اهل بیت(ع) وجود دارد که باید در ایام مختلف به آن پرداخته شود.
captcha