حل مشکلات اشتغال جوانان با حمایت از تولید ملی
کد خبر: 3567184
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
فرمانده هوافضای سپاه مطرح کرد:

حل مشکلات اشتغال جوانان با حمایت از تولید ملی

گروه شهرستان‌ها: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: مشکل اشتغال جوانان با حمایت از تولید ملی حل می‌شود؛ از همین رو باید از تولید ملی حمایت کرده و کالای داخلی مصرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سردار امیر علی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شامگاه هفتم بهمن‌ماه در سومین یادواره «یاران ماندگار» ویژه 1600 شهید سبزوار و پنج شهید مدافع حرم این دیار، با ابراز اینکه در یادواره شهدا دور هم جمع می‌شویم تا با شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم، گفت: وفاداری و ادامه راه شهدا نیاز به بصیرت و شناخت راه درست آنان دارد تا بتوانیم به‌درستی از خونشان پاسداری کنیم.
وی در ادامه با اشاره به تاریخ ایران بیان کرد: در چند قرن اخیر در کشورمان، دو تجربه وجود دارد که یکی با ذلت و سرشکستگی و دیگری با پیروزی و عزت همراه است.
وی با تبیین حمله افغان‌ها به ایران و شکست و پذیرش ذلت توسط شاه سلطان حسین، آن را با ایستادگی و مقاومت در برابر 30 ابر قدرت جهان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس مقایسه و تصریح کرد: ما در زمان جنگ تحمیلی در تحریم قرار داشتیم و کمبودهایی که در بخش‌هایی از جمله تأمین سیم خاردار وجود داشت، افسانه و قصه نیست.
هجمه‌های دشمنان با جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و سایبری
فرمانده هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه در حال حاضر درگیر جنگ اقتصادی، سایبری و فرهنگی هستیم، بیان کرد: ما باید الگوی موفق دوران دفاع مقدس را در این حوزه‌ها گسترش دهیم زیرا اگر به درستی عمل نکنیم، کشور ما نیز مانند سوریه، عراق و ترکیه شاهد حوادث مختلفی خواهد بود.
سردار حاجی‌زاده با تشریح دشمنی آمریکا اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند، مشکلات امروز کشور سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است و ما توان حل مشکلات کشور را نداریم.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش پدافند هوایی سپاه تأکید کرد: در این رزمایش، تجهیزاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ساخت ایران است؛ این در حالی است که ساخت برخی از قطعات آن سخت‌تر از ساخت تجهیزات موشکی است.
اشتغال جوانان با حمایت از تولید ملی حل می‌شود
این رزمنده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ما مخالف خرید از خارج در رابطه با اجناسی که نداریم، نیستیم ولی چرا باید غرور ملی مردم ایران با ذوق‌زدگی خرید کالای غربی لگد مال شود؟، گفت: همه کارشناسان اقتصادی از جناح‌های مختلف تأکید دارند که بحث اشتغال، بیکاری و مشکل اقتصاد کشور با تولید ملی حل می‌شود؛ بنابراین باید از تولید ملی حمایت کرده و کالای داخلی مصرف کنیم.
فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه برای غلبه بر مشکلات باید همه مردم و مسئولان کشور متحد شده و از رهبر معظم انقلاب حمایت کنند، اظهار کرد: حادثه ساختمان پلاسکو در تهران نشان داد، مردم همان مردم دوران دفاع مقدس هستند و همیشه در میدان حاضرند.
وی در پایان با بیان اینکه به آمریکا نمی‌توان امیدوار بود، تأکید کرد: برای اینکه راه شهدا را برویم، باید به وصیت نامه‌های آنان عمل کنیم.
captcha