دو هزار و 231 جانباز نخاعی؛ زیر پوشش بنیادشهید و امورایثارگران
کد خبر: 3572473
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

دو هزار و 231 جانباز نخاعی؛ زیر پوشش بنیادشهید و امورایثارگران

گروه فرهنگی: رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور گفت: هم اکنون دو هزار و 231 جانباز نخاعی در کشور زیر پوشش بنیاد شهید و امورایثارگران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان نخاعی یزد اظهار کرد: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران امسال تنها 10 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران وظیفه دینی و انقلابی است هرچند هم اکنون با محدودیت های اقتصادی مواجه هستیم و خدمات در شان این عزیزان نیست، امیدواریم بتوانیم قدم های بهتری در این زمینه برداریم.
حجت الاسلام شهیدی افزود: هم اکنون دو هزار و 231 جانباز نخاعی در کشور زیر پوشش بنیاد شهید و امورایثارگران هستند.
رییس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت، 3 هزار و 800 میلیارد تومان از معوقه‌های جانبازان و ایثارگران از سال 76 پرداخت شده و همچنین معوقه های مربوط به سال های 92 و 93 در اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.
سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: ایران اسلامی مرهون مجاهدت های ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنان است.
وی ادامه داد: جانبازان و خانواده‌های شهدا مروجان و منشأ ترویج اخلاق و معنویت در جامعه هستند و همواره در راه اعتلای دین اسلام قدم برداشته‌اند.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: استان یزد 3 هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی از حضور 754 آزاده و قریب به 10 هزار جانباز در این استان خبر داد و گفت: در استان یزد تاکنون در سه مرحله از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا تجلیل شده و امروز برای چهارمین بار با همراهی استانداری این مراسم برگزار شده است.
captcha