فراهم شدن زمینه آزادی 38 محکوم مالی از زندان‌های اردبیل
کد خبر: 3573191
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

فراهم شدن زمینه آزادی 38 محکوم مالی از زندان‌های اردبیل

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به فراهم شدن زمینه آزادی 38 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی گفت: محکومان جرایم غیرعمد مالی که مبلغ محکومیتشان تا سقف دویست و بیست میلیون ریال است تا پایان سال جاری از زندان‌های استان اردبیل آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اشاره به برگزاری بیست و سومین جلسه هیئت امنای ستاد دیه این استان اظهار کرد: جرایم غیرعمد مالی که مبلغ محکومیتشان تا سقف دویست و بیست میلیون ریال است تا پایان سال جاری از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.
وی گفت: پرونده 38 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بالغ بر 16 میلیارد ریال مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آمار زندانیان جرایم غیر عمد زندان‌های این استان تصریح کرد: در حال حاضر 317 زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد 240 نفرشان زندانیان مالی (غیر کلاهبرداری) هستند که برای آزادی آن‌ها مبلغ 220 میلیارد ریال مورد نیاز است.
captcha