ارائه ۱۱۶ مورد خدمات مسکن به خانواده های تحت حمایت در سال جاری
کد خبر: 3575168
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
مدیر کمیته امداد اشنویه اعلام کرد:

ارائه ۱۱۶ مورد خدمات مسکن به خانواده های تحت حمایت در سال جاری

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد اشنویه با تشریح خدمات مسکن مددجویی از ارائه ۱۱۶مورد خدمات مسکن از جمله افتتاح و واگذاری ۴ واحد احداثی به خانواده های تحت حمایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 28 بهمن ماه، مهدی سامان چیانه مدیر کمیته امداد اشنویه با بیان اینکه تامین مسکن برای خانواده های تحت حمایت در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: در سال جاری اقدام به احداث هشت واحد مسکن مددجویی شده که از این تعداد چهار واحد روستایی و چهار واحد دیگر شهری است که تا کنون دو واحد در روستا و دو واحد در داخل شهر احداث و واگذار شده است.

وی افزود: چهار واحد دیگر تا پایان سال احداثو به خانواده های واجد شرایط تحویل خواهد شد.

سامان چیانه در حاشیه واگذاری واحدهای احداثی که با حضور فرماندار و سایر مسئولین اشنویه انجام گرفت اظهار کرد: برای احداث واحدهای واگذار شده۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده که سهم خیرین در این میان بیش از ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: مجموعا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این مدت برای احداث و تعمیرات مسکن مددجویان در شهرستان اشنویه هزینه شده که ۲۰۰ میلیون ریال از این مبلغ توسط خیّران این شهرستان تامین شده است.

سامان چیانه همچنین اعلام کرد: از آغاز سال جاری تا کنون ۲۸ مورد تعمیرات کلی و جزئی با اعتبار۵۵۰ میلیون ریال بر روی منازل مددجویی انجام گرفته و برای ۱۰ مورد لوله کشی گاز شهری نیز با هزینه کرد ۵۰ میلیون ریال اقدام شده است.

وی با اشاره به انشعابات رایگان آب،برق،گاز و صدور پروانه ساختمان شهری و روستایی گفت: در این مدت از بابت ۷۴ مورد انشعابات آب برق،گاز و پروانه های ساختمانی مددجویان مبلغی نزدیک به ۱۵۰میلیون ریال به عنوان تخفیف از سوی ادارات و شرکتهای ذیربط اعمال شده است.

مدیر کمیته امداد اشنویه با قدردانی از همکاری بنیاد مسکن این شهرستان در تامین مسکن مددجویان گفت: زمین یکی از واحدهای احداثی به مساحت ۱۱۰ متر مربع و به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهداء شده بود که جای تقدیر دارد.

سامان چیانه از سایر دستگاهها و ارگانها بویژه از خیّران شهرستان اشنویه خواست تعامل خود را با کمیته امداد این شهرستان در راستای تامین مسکن برای خانواده های تحت حمایت افزایش دهند.

یادآور می شود، مجموعا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این مدت برای احداث و تعمیرات مسکن مددجویان در شهرستان اشنویه هزینه شده که ۲۰۰ میلیون ریال از این مبلغ توسط خیّران این شهرستان تامین شده است.


captcha