استفاده از ابزار هنر و خلاقیت هنرمندان منطقه برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3590134
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
حجت‌الاسلام رشتبری بیان کرد:

استفاده از ابزار هنر و خلاقیت هنرمندان منطقه برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی

گروه فرهنگی: امام جمعه شهرستان خلخال با تأکید بر لزوم تشکیل کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه، گفت: استفاده از ابزار هنر و خلاقیت هنرمندان منطقه برای ترویج این فرهنگ، برای دستیابی به مقاصد اقتصادی راهکاری مناسب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، فریدون بابایی فرماندار شهرستان خلخال، امروز 27 فروردین ماه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال با محوریت نهادینه شدن شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری مزین به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل شده بود عملا مشکلات مالی و تولیدی ٢٣ واحد تولیدی و صنعتی که از دور فعالیت و تولید خارج شده بودند برطرف شد.
وی تشریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار امسال ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال امسال با رویکرد جدیدی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید همراه با همکاری برای نوسازی و ارتقای سطح تولید واحدهای قدیمی تلاش خواهد کرد.
بابایی افزود: با هدف ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال در این شهرستان دوره های آموزشی کارآفرینی برای جوانان جویای کار به ویژه دوره های آموزشی کار و تولید در بخش گردشگری به صورت مستمر در طول سال برگزار و نخستین دوره آموزشی  با حضور استاندار اردبیل برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر تلاش مسئولان اجرایی شهرستان در تحقق شعار اعلام شده امسال از سوی مقام عظمای ولایت گفت: بی توجهی دولت ها و مردم در سال های گذشته به مسائل مالی اقتصاد کشور را فلج کرده است.
وی افزود: امروزه برای حل این مشکل همه گیر اجتماعی و اقتصادی علاوه بر تلاش مسوولان همکاری مردم با ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه برای حل مشکلات اقتصادی ضروری بنظر می رسد.
امام جمعه شهرستان خلخال با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه فرهنگی اقتصاد مقاومتی در نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه گفت: استفاده از ابزار هنر و خلاقیت هنرمندان منطقه برای ترویج این فرهنگی برای دستیابی به مقاصد اقتصادی راهکاری مناسب است.
captcha