جمع‌آوری 300 میلیون ریال در جشن گلریزان بروجرد/ 7 زندانی آزاد می‎شوند
کد خبر: 3608507
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

جمع‌آوری 300 میلیون ریال در جشن گلریزان بروجرد/ 7 زندانی آزاد می‎شوند

گروه اجتماعی: در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد بروجرد مبلغ 300 میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان جمع‌آوری شد که ستاد دیه استان اعلام کرده است با این مبلغ جمع‌آوری شده می‌توان هفت زندانی جرائم غیر عمد بروجرد را از زندان آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد بروجرد که اواخر هفته گذشته و در آستانه ولادت باسعادت امام حسن‌مجتبی(ع) برگزار شد، مبلغ 300 میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان جمع‌آوری شد که ستاد دیه استان اعلام کرده است با این مبلغ جمع‌آوری شده می‌توان هفت زندانی جرائم غیر عمد بروجرد را از زندان آزاد کرد.
توکل شاکرمی، مدیر عامل ستاد دیه لرستان در این رابطه گفت: در حال حاضر 71 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های بروجرد وجود دارند که سه میلیارد و 200 میلیون تومان برای آزادی آنها نیاز است و با نیمی از این مبلغ و رایزنی هم می‌توان این زندانیان را آزاد کرد.
وی افزود: سال گذشته حدود 74 میلیون تومان توسط خیرین در جشن گلریزان بروجرد جمع‌آوری شد که تعدادی از زندانیان آزاد شدند و امیدواریم خیرینی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا این افراد به خانواده برگردند می‌توانند به اندازه توانایی مالی که دارند به ستاد دیه مبلغ اهدایی را  پرداخت کنند.
شاهکرمی بیان کرد: جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های دیگر استان برگزار می‌شود و با همت خیرین تعدادی از زندانیان آزاد می‌شوند.
captcha