حوزه فرهنگ را به مسائل سیاسی آلوده نمی‌کنیم
کد خبر: 3615360
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

حوزه فرهنگ را به مسائل سیاسی آلوده نمی‌کنیم

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: هرگز اجازه نمی‌دهم موضوع فرهنگ و هنر و رسانه آلوده به مسایل سیاسی شود؛ چرا که در این صورت اعتماد مردم کم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، 13تیرماه در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه بسیج یک تعهد و دلسوزی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها دارد، اظهار کرد: درمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو حوزه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه پاره تن این دستگاه فرهنگی هستند.
وی افزود: دست اندرکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت سنگینی نسبت به این دو بخش دارند.
خیلدار گفت: هرگز حاضر نیستیم به این دو مجموعه فارغ از هرگونه گرایش و نگاه سیاسی صدمه و آسیبی وارد شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به نقش بسیج رسانه، ابرازکرد: شما علاوه بر تعهد رسانه یک تعهد برای خود ایجاد کردید که آن سنگین‌تر است و آن بسیج رسانه است، نام بسیج در ذهن مردم ما و در ذهن جهان یک بار بسیار ارزشی و بزرگ و شرافتمندانه و نگاه جامعه و نگاه مردم به نام بسیج به این منزله است.
این مسئول بیان کرد: وقتی مردم اسم بسیج را می‌شنوند یاد شهید فهمیده در ذهن آنان تداعی می‌شود که با ایثارگری‌اش جهان را به لرزه انداخت، وقتی نام بسیج می‌آید یاد همت‌ها و باکری‌ها و جوان‌هایی که شب‌های عملیات میدان مین را برای رزمنده‌ها باز می‌کردند، در اذهان زنده می‌شود.
خیلدار ادامه داد: این بار مسئولیت رسالت شما بسیجیان را صد چندان خواهد کرد و در کنار شما مسئولیت را برای بنده و همکاران بیشتر خواهد کرد که تمام و کمال و با تمام انرژی و امکانات در کنار شما باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز با تقویت عرصه فرهنگ و هنر و ارتقا دادن شبکه‌های رسانه‌ای می توان از مرزهای سیاسی نظام به خوبی دفاع کنیم و این یادگار حضرت امام(ره) را صحیح و سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: فارغ از هرگونه مشی و گرایش و خط سیاسی، تا روزی که در این عرصه باشم هرگز اجازه نمی‌دهم موضوع فرهنگ و هنر و رسانه آلوده به مسایل سیاسی شود چرا که در این صورت اعتماد مردم کم می‌شود.
captcha