توسعه استان اردبیل در گرو سرمایه‌گذاری و افزایش واحدهای تولیدی است
کد خبر: 3616396
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
خدابخش تأکید کرد:

توسعه استان اردبیل در گرو سرمایه‌گذاری و افزایش واحدهای تولیدی است

گروه اجتماعی: استاندار اردبیل به حمایت از سرمایه‌گذاری و افزایش واحدهای تولیدی اشاره و عنوان کرد: افزایش این واحدها و سرمایه‌گذاران باعث توسعه استان می‌شود و به‌دنبال آن رفع مشکلات بیکاری و اشتغال در منطقه را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل امروز 17 تیرماه در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت‌و معدن در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل با تاکید ویژه بر جذب سرمایه‌گذار در استان گفت: با جذب سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی می‌توان به رونق اقتصاد، تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان اردبیل کمک کرد. 
استاندار اردبیل  با اشاره به وضعیت و رکود اقتصادی در سال‌های گذشته تصریح کرد: با دریافت تسهیلات و نیز حمایت و خدمات بانک‌ها به بخش‌های صنعتی و تولیدی استان می‌توانیم مشکلات اقتصادی برخی از این واحدها را حل کنیم. 
وی به حمایت از سرمایه‌گذاری و افزایش واحدهای تولیدی اشاره و عنوان کرد: افزایش این واحدها و سرمایه گذاران  باعث توسعه استان و به دنبال آن رفع مشکلات بیکاری و اشتغال در منطقه رقم خواهد زد. 
استاندار اردبیل نسبت به عدم حمایت برخی بانکها از واحدها ابراز نارضایتی کرد و گفت: توسعه واحدهای تولیدی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در استان اردبیل همه‌جانبه است که عدم حمایت بانکها موجب ایجاد وقفه و عدم ورود سرمایه گزاری در راه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است. 
وی با بیان اینکه اکثر سرمایه گذاران با مشکل مکان یابی در استان مواجه هستند، اضافه کرد: با تعیین مشاور مکان‌یابی برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان می‌توان به رفع این مشکل کمک کرده و شرایط ایده‌آل برای آنها فراهم کنیم تا شاهد توسعه در استان باشیم. 
خدابخش خاطرنشان کرد: اشتغال اساسی‌ترین مسئله در کشور است که امیدواریم با تعامل و حل مشکلات بانکی آن را رفع کنیم.
captcha