تشریح برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3617672
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

تشریح برنامه‌های فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های فرهنگی این نهاد را تا پایان سال‌جاری تشریح کرد.

سیدروح‌الله پورمحمدی، مدرس رشته حقوق در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری دومین دوره اردوهای دانشجویی زیست بوم ایران ویژه دانشجویان سطح استان خبر داد.
وی چهارمین دوره اردوهای دانشجویی گنبد گیتی، سومین دوره سمینارهای آموزشی مهارت‌های زندگی، دومین رویداد کارآفرینی اکسیر و دومین دوره سلسله نشست‌های دانشجو و جهان مجازی و هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام جهاددانشگاهی مختص دانشجویان سطح استان تا پایان امسال ذکر کرد.
رئیس سابق مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد دوازدهمین دوره اردوهای ایران مرز پرگهر به یک مکان صنعتی و فرهنگی مانند دناصنعت یاسوج ویژه دانشجویان را از سایر این برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته دانشجویان به شرکت نفت و بقعه متبرکه امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران اعزام شدند.
پورمحمدی دومین دوره طرح دانشجو معلم قرآن در 4 مرحله کلاسی و اردوی مشهد را از دیگر برنامه‌های پیش رو جهاددانشگاهی برشمرد و عنوان کرد: گسترش و توسعه معرفت و فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان از اهداف اجرای طرح است، ضمن اینکه گواهی پایان دوره به برگزیدگان اعطا می‌شود.
وی در ادامه اظهارات خویش برگزاری مسابقات قرآنی ویژه زندانیان، سربازان و کارکنان خانم و آقای سازمان زندان‌ها در بخش‌های قرائت، حفظ و ترتیل، صوت و لحن، اذان و مفاهیم را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته آینده بیان کرد و افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات مردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود نبود و کمبود اعتبار را از مهم‌ترین مشکلات حوزه فرهنگی خواند.
captcha