تصویب 580 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ساوجبلاغ
کد خبر: 3620420
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

تصویب 580 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ساوجبلاغ

گروه اقتصادی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه 580 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این شهرستان به تصویب رسید، گفت: برای اجرای این طرح‌ها 100 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شاپور قاسمی، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان ساوجبلاغ در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در منابع حوزه اشتغال از وضعیت مطلوب‌تری برخورداریم، اظهارکرد: پایداری‌سازی مشاغل به عنوان یکی از مباحث مهم حوزه اشتغال مطرح است و به همین علت برنامه‌ریزی مطلوبی در این خصوص صورت گرفته است.
قاسمی افزود: آموزش، ایجاد اشتغال، نظارت بر طرح‌ها و پایداری‌سازی مشاغل از دیگر مراحل فرآیند اشتغال مددجویان کمیته امداد است که در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 نفر برای اشتغال به شرکت‌ها وموسسات معرفی شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 50 نفر مشغول به کار شدند.
این مسئول با تاکید بر اینکه سال گذشته برای بخش قابل توجهی از خانواده‌های کمیته امداد اشتغال‌زایی شده است، عنوان کرد: رسالت نخست کمیته امداد اشتغال نیست اما این مجموعه به شیوه مطلوبی توانسته در حوزه اشتغال فعالیت داشته باشد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوجبلاغ از آموزش 206 نفر در حوزه حرفه‌آموزی و کارآفرینی خبرداد.
قاسمی گفت: ظرفیت‌سازی برای تحویل 20 دستگاه وانت نیسان به مددجویان و فرزندان از مهم‌ترین اقدامات است.
وی گفت: این خودروها با تخفیف 7 درصد و به قیمت کارخانه و تمام قسط و به مبلغ 330 میلیون ریال دراختیار مددجویان یا فرزندان آنان قرار می‌گیرد.

captcha