حسن‌پور «مرد» را جلوی دوربین برد
کد خبر: 3627401
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

حسن‌پور «مرد» را جلوی دوربین برد

گروه هنر: سریال «مرد» ساخته فریدون حسن‌پور با پرداختن به شعار سبک زندگی ایرانی - اسلامی در شمال کشور جلوی دوربین رفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، «مرد» عنوان یک سریالی تلویزیونی است که به کارگردانی فریدون حسن‌پور در شمال کشور جلوی دوربین رفته است. این سریال که در آن سبک زندگی ایرانی اسلامی محور اصلی مجموعه است در 36 قسمت تولید می‌شود. این کار بحث قناعت و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را هم مد نظر قرار داده است.

این سریال تلویزیونی محصول شبکه دوم سیماست و سید مصطفی موسوی تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد. «مرد» علاوه به رشت در تهران نیز تصویربرداری خواهد شد. پژمان بازغی، مهران غفوریان، مهران رجبی، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، پیام دهکردی، نگین معتضدی، امیرنوری، ارمیا قاسمی، مجید پتکی، فریده دریامج، بهمن صادق حسنی، رسول حق دوست، شیوا ظاهری، آزیتا ترکاشوند و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

در کارنامه فریدون حسن‌پور فیلم‌هایی چون: «من وزیبا »، « ناردون»، «مزرعه آفتاب گردان»، « وقتی همه خواب بودند»، «نشانی»، «پای پیاده» و« دارا و ندار» وجود دارد. لازم به ذکر است در «مرد» بازیگران محلی بسیاری جلوی دوربین خواهند رفت.
captcha