برگزاری 250 نشست نماز در مدارس استان اردبیل
کد خبر: 3629709
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

برگزاری 250 نشست نماز در مدارس استان اردبیل

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده‌ها و نسل جدید 250 نشست نیز در بین خانواده‌ها با عنوان نشست مطهر در سال‌جاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل روز گذشته 21 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران تصریح کرد: این نشست‌ها با هدف توجیه معلمان و مربیان پرورشی مدارس در خصوص ترویج نماز در بین دانش آموزان برگزار شده است.
وی ادامه داد: همچنین هدف دیگر این نشست‌ها توانمندسازی معلمان مقطع ابتدایی دخترانه بوده تا بتوانند نسل جدید دانش آموزان را با مهارت‌های عملی نماز آشنا کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده‌ها و نسل جدید 250 نشست نیز در بین خانواده‌ها با عنوان نشست مطهر برگزار شد.
وی افزود: طرح ملی نیک با هدف آموزش مربیان مهدهای کودک نیز در استان برگزار شده و مربیان مهدهای کودک با چگونگی آموزش احکام نماز برای کودکان آشنا شده‌اند.
عبدی از اجرای طرح ملی سلامت معنوی در بیمارستان‌ها خبر داد وگفت: در قالب این طرح پزشکان، بهیاران و پرستاران با احکام مختص بیماران آشنا می شوند.
وی افزود: این طرح دربرخی بیمارستان‌های استان در سال گذشته انجام شده و در بقیه بیمارستان‌ها نیز در سالجاری اجرا می‌شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در آذرماه سالجاری در هرمزگان اشاره کرد و گفت: این اجلاس در استان نیز برگزار و تا پایان آبانماه خاتمه می‌یابد.
وی بیان کرد: موضوع اجلاس سراسری نماز در سال‌جاری «نماز و فضای مجازی» می‌باشد که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است. اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی و هنری می‌توانند با تولید محتواهای فاخر در فضای مجازی در این اجلاس شرکت کنند. متقاضیان تا 15 آبان ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.
captcha