قاتل دو برادر نقره فروش در اردبیل دستگیر شد
کد خبر: 3631134
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

قاتل دو برادر نقره فروش در اردبیل دستگیر شد

گروه اجتماعی: قاتل دو برادر نقره فروش اردبیلی با همکاری پلیس و دادستانی اردبیل دستگیر و به قتل خود اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، شب دوشنبه 23مردادماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و قتل دو نفر در شهرک سینا، ابتدای سه راه انزاب، بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع؛ تیم های پلیسی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی به همراه اکیپ‌های تشخیص هویت، کارآگاهان بررسی صحنه جرم و ... در محل حادثه حضور و به بررسی جوانب مختلف حادثه پرداختند. 
در بررسی‌های اولیه مشاهده شد یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ در محل متوقف شده و دو برادر به نام های حامد 24 ساله و احمد 27 ساله  که در مرکز شهر نقره فروش هستند،با شلیک گلوله به قتل رسیدند. 
با دستور فرمانده انتظامی استان، یگان‌های پلیس به حالت آماده باش در آمده و طرح کنترل استانی در خصوص بررسی افراد و خودرو‌های مشکوک با تصور احتمال سرقت نقره و طلاجات با توجه به شغل و حرفه مقتولان به مرحله اجرا در آمد. 
با ورود دادستانی، پزشکی قانونی و سایر مبادی زیربط، جسد دو برادر به پزشکی قانونی منتقل و خودرو پراید به پلیس آگاهی هدایت و مغازه مقتولان مورد نظر با دستور مقام قضایی و بررسی در مراحل بعدی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پلمب شد. 
طبق نظریه اولیه پلیس مقتولان با سلاح ساچمه‌ای به قتل رسیده‌اند. در عین حال دادستان اردبیل نیز با اشاره به دستگیری قاتل 2 برادر اردبیلی، گفت: دایی مقتولین به قتل خود اعتراف کرده است و این قاتل 39 ساله خواهرزاده‌های خود را به‌دلیل اختلاف خانوادگی به قتل رسانده است. 

captcha