برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» در خرم‌آباد
کد خبر: 3641432
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد از برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» و کتابت خطبه غدیر با حضور خوشنویسان برتر استان خبر داد و گفت: این کارگاه خوشنویسی روز پنج‌شنبه، 23 شهریور در کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد امروز چهارشنبه، 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه خوشنویسی «مشق غدیر» و کتابت خطبه غدیر امیرمرمنان علی(ع) با حضور خوشنویسان برتر استان در خانه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
وی افزود: این کارگاه خوشنویسی در روز پنج‌شنبه،  23 شهریورماه جاری از ساعت 16تا 20 در کارکاه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد اضافه کرد: ترویج فرهنگ غدیر و توجه به متون و روایات اهل‌بیت(ع)، از اهداف برگزاری این رویداد معنوی است.  
عباس‌زاده با اشاره به استقبال هنرمندان خوشنویس برای کتابت خطبه غدیر، تصریح کرد: در این کارگاه هنری که به‌همت خانه خوشنویسی کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد  برگزار می‌شود، تعدادی از خوشنویسان برتر استان حضور خواهند داشت و خطبه غدیر خم را با خطوط زیبا نگارش می‌کنند.
وی آشنایی نسل جوان با وقایع غدیر، ترویج فرهنگ علوی و تبرک هنر خوشنویسی با احادیث و روایات حضرت امیرالمومنین(ع) را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه خوشنویسی ذکر کرد.
captcha