پلیس امروز، پلیس اسلامی و دارای رویكرد اجتماعی است
کد خبر: 3650935
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
القاصی‌مهر:

پلیس امروز، پلیس اسلامی و دارای رویكرد اجتماعی است

گروه اجتماعی: رئیس كل دادگستری فارس تأكید كرد كه امروز پلیس ما یك پلیس اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری و دارای رویكردی اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری فارس  در نشست مشترك مسئولان انتظامی و قضایی استان فارس، ضمن تبریك به مناسبت هفته ناجا، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی است تا از تلاش‌ها و رشادت‌های كاركنان این نیرو تقدیر و تجلیل به عمل آید.
وی با بیان اینكه تلاش‌های مجموعه خدوم نیروی انتظامی به جامعه اسلامی از جهات مختلف قابل توجه است، افزود: اگر امروز آرامش در جامعه حكم‌فرما است، اگر همه دستگاه‌ها و نهادها كاركردهای خود را به خوبی انجام می‌دهند و اگر مردم در امنیت كامل زندگی می‌كنند، مرهون زحماتی است كه مأموران نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت انجام می‌دهند.
رئیس كل دادگستری استان فارس با اشاره به رویكرد اجتماعی و مردمی پلیس، افزود: مفتخریم كه امروز پلیس ما یك پلیس اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری و دارای رویكردی اجتماعی است.
القاصی‌مهر تأكید كرد: خوشبختانه با همتی كه در مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد و مدیریت خوب و مناسب سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان، امنیت بسیار خوبی در سطح استان فراهم است.
وی به برگزاری چندین انتخابات و مراسم عزاداری ایام محرم در امنیت كامل در سطح استان اشاره كرد و گفت: وضع امروز استان با گذشته متفاوت است و در حال حاضر مشكل خاص امنیتی در سطح استان وجود ندارد.
رئیس كل دادگستری استان فارس به دستگیری و شناسایی عامل سرقت‌های بانك استان های فارس و اصفهان، توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس اشاره كرد و افزود: این موفقیت با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران نیروی انتظامی و با رویكردی علمی و تحقیقاتی به دست آمد.
القاصی‌مهر گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی استان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
در ادامه، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: باید با ارتقای آموزش همگانی جرائم را در جامعه كاهش داد تا حجم پرونده های قضایی نیز كاهش یابد.
وی ادامه داد: با اشرافیت اطلاعاتی، حرفه‌ای گرایی و دانش‌بنیانی پلیس و همچنین حمایت‌های دستگاه قضایی، امنیت مطلوبی در سطح استان فراهم است.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پلیس استان فارس با حرفه‌ای گرایی بیش از 77 درصد جرائم خشن در سطح استان را كشف می‌كند.
 سردار گودرزی گفت: احساس امنیت بالا در سطح استان فارس، حاصل تعامل،‌ همدلی و هماهنگی دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد با جرائم است.
captcha