مردم ارومیه در برابر توطئه فرصت‌طلبان خواهند ایستاد
کد خبر: 3657191
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
حجت‌الاسلام قریشی:

مردم ارومیه در برابر توطئه فرصت‌طلبان خواهند ایستاد

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به حوادث اخیر منطقه اسلام آباد ارومیه، گفت: برخی سودجویان، با شایعه پراکنی و ایجاد تنش، سعی در ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند که مردم ارومیه با اتحاد، در برابر این تحرکات ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز پنجم آبان حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هیچکس با شایعات و تخیلات واهی، حق تخریب و آسیب رساندن به اموال عمومی مردم را نداشته و مردم فهیم و انقلابی ارومیه در برابر این بد اخلاقی‌های عده‌ای فرصت طلب خواهند ایستاد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مردم ترک و کرد، با اتهاد و دوستی در ارومیه زندگی کرده و در برابر تفرقه دشمنان، هم دل و متحد هستند.
وی افزود: برخی افراد سودجو، بدون تفکر و با تعصبات کور، سعی در قمه و قداره کشی در خیابان ها داشته که به هیچ عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه چنین بی قانونی‌ها را نخواهد داد.
حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: تخلفی که در مدرسه راه شهدا ارومیه حادث شد، نیازمند ورود و رسیدگی قاطع مسئولان است تا شاهد این چنین مسائل تفرقه افکنانه ناشایست در جامعه نباشیم .
وی با اشاره به لزوم برپایی موکب‌های حسینی ایران در مسیر پیاده روی اربعین، بیان کرد: با وجودخدمات رسانی مردم و کشور عراق به زوار حیسنی؛ به منظور رفاه حال مردم، نیازمند ورود و خدمات رسانی کشور ایران به زائران اربعین امام حسین (ع) هستیم.
امام جمعه ارومیه  افزود: برخی افراد با شبهات و سخنان خود، سعی در ایجاد اختلاف در زمینه سفر اربعین هستند، در حالی که  زیارت حرم امام حسین (ع) در اربعین حسینی و خدمات رسانی به زوار سید‌الشهدا (ع)، از سفارشات ائمه اطهار (ع) است.
وی با اشاره به لزوم حل مشکل کشاورزان آذربایجان غربی، عنوان کرد: برخی خریداران محصولات کشاورزی انصاف را رعایت نکرده و باعث ضرر کشاورزان استان می‌شوند و باید مدیران و مسئولان، برای حل مشکلات کشاورزان آذربایجان غربی اهتمام ورزند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تصریح کرد: در برخی روایات، امروز مصادف با سالگرد شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بوده و از تمام مراکز و نهاد‌های دینی که در راه ترویج و تبیین فرهنگ ائمه اطهار (ع) در جامعه می‌کوشند، کمال قدردانی را دارم.
captcha