دست‌یابی به اهداف نظام، نیازمند جهشی در حوزه فرهنگ است
کد خبر: 3659004
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

دست‌یابی به اهداف نظام، نیازمند جهشی در حوزه فرهنگ است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست‌یابی به اهداف نظام نیازمند جهشی در حوزه فرهنگ است و باید ابتکار در فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 10 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم تقویت فرهنگ دینی و فراهم کردن شرایط لازم، اظهار کرد: هیچ‌گاه نباید به بضاعت فرهنگی موجود راضی و قانع باشیم و کار را تمام‌شده حساب کنیم، چراکه عرصه فرهنگی بسیار پهناور و از طرف دیگر در معرض آسیب‌های فراوان و حتی جدید و مدرن هستیم و باید به همین موازات و وسعت فرهنگ دینی را تقویت کنیم.
وی با تصریح بر اینکه در راستای دست‌یابی به اهداف نظام، نیازمند جهش در حوزه فرهنگی هستیم، افزود: در این خصوص باید از همه قابلیت‌ها استفاده کنیم و مهم‌تر از همه ابتکار در فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر خواهان جهش فرهنگی در جامعه هستیم باید با اتخاذ تدابیر لازم و مرتبط اقدام و با مطالعه و فراهم کردن ساز و کار موردنیاز، همه مسئولین در راستای فعالیت‌های فرهنگی اقدامی جهادی کنند.
captcha