نکوداشت حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» در عصر دلنشین ایکنا
کد خبر: 3678711
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

نکوداشت حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» در عصر دلنشین ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم عصر دلنشین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون سابق قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر امروز 12 دی‌ماه با حضور جمعی از مدیران و فعالان قرآنی کشورمان به میزبانی ایکنا برگزار شد.

نکوداشت حجت‌الاسلام «محمدرضا حمشتی» در عصر دلنشین ایکنا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست عصر دلنشین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون سابق قرآن و عترت وزیر ارشاد امروز 12 دی‌ماه با حضور مدیران، فعالان و اساتید قرآنی کشورمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حشمتی در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست از لزوم همدلی بیشتر در جامعه صحبت کرد و گفت: آنچه که بیش از همه جامعه ما را رنج می‌دهد و انتظار می‌رود قرآنی‌ها به یمن همنشینی با قرآن این نقیصه را برطرف کنند، کم بودن هم دلی‌ها هست.
وی همچنین از ویژگی‌های بهشت و مطالعاتی که در زمینه ترسیم بهشت داشته است سخن گفت و ادامه داد: بهشت محیط سلام و مقابل هم نشستن است و بدگویی در آن جایی ندارد. لذا قبل از ورود به بهشت، باید کینه‌ها از دل و سینه‌ها بیرون بیاید.
در این جلسه تعدادی از حاضران در جلسه به بیان بخشی از ویژگی‌های معاون سابق قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختند. از جمله این ویژگی‌ها که بیشتر از همه بر آن تأکید شد، اخلاص، حسن خلق، تعامل سازنده با مدیران قرآنی، صفا و صمیمیت و ... بیان شد. همچنین هر کدام از حاضران و نیز اعضای خانواده حشمتی به بیان خاطراتی از ایشان پرداختند.
احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد، سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن،‌ سیدحسین موسوی بلده، پیشکسوت قرآنی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نورالهیان، ولی یاراحمدی، رحیم خاکی، حسین ساری، جمعی از مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، فعالان و اساتید قرآنی کشورمان  و خانواده حشمتی از جمله حاضران در این مراسم بودند.
در پایان این نشست هدیه‌ای از سوی احمد مسجدجامعی، سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری بین‌المللی قرآن به حجت‌الاسلام حشمتی اهدا شد.

گزارش کامل این مراسم متعاقباً ارسال می‌شود.

captcha