پیشنهاداتی برای ترویج قرآن که توجهی به آن نشد
کد خبر: 3681762
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

پیشنهاداتی برای ترویج قرآن که توجهی به آن نشد

گروه مسابقات: مصطفی رحماندوست با اشاره به اینکه برای اینکه مفاهیم قرآن در جامعه مدرن کنونی تاثیر بگذارد باید این مفاهیم از سیاست جدا و از راه‌های ارتباطی مدرن استفاده شود، گفت: در گذشته در این زمینه پیشنهاداتی را مطرح کردم که توجهی به انها نشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مصطفی رحماندوست، از شاعران کشورمان در گفت‌وگو با ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خصوص راهکارهای گسترش بیشتر آزمون‌های قرآن کریم و بسط مفاهیم بیشتر آن در جامعه گفت: به نظر من جامعه کنونی راه‌های سنتی را دیگر نمی‌پذیرد. از این جهت برای گسترش مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم باید به گونه‌ای قدم برداشت تا انسان مدرن امروز آن را بپذیرد، بنابراین باید از راه‌های ارتباطی مدرن برای ترویج مفاهیم قرآن کریم استفاده شود.
وی افزود: یکی از موضوعات دیگری که باید در حوزه گسترش مفاهیم قرآن کریم به آن توجه کرد این است که باید مفاهیم قرآنی را از سیاست جدا کنیم تا بتواند تاثیر خود را به خوبی بگذارد.
این شاعر کشورمان اظهار کرد: ما در حال حاضر به طور کلی، به شدت نیازمند تکنولوژی تربیت هستیم، زیرا خواه نا خواه حیطه کودکان از مفاهیم انسانی گرفته می‌شود. من قبلاً هم پیشنهاهایی در خصوص چگونگی ترویج قرآن و مفاهیم آن از طریق بازی‌های دیجیتال و دیگر راه‌های مدرن داده بودم که متاسفانه به آن توجهی نشد.

captcha