افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه توسط کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3686393
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
همزمان با دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ زنی 7 پروژه توسط کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در دهه فجر امسال هفت پروژه با اعتبار 260 میلیارد ریال اعتبار با حضور مسدولان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، غلامرضا اشرفی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، امروز 9 بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته کارگری و کارآفرینی یکی از کمیته های 23 کانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی است که برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه در مرکز استان 27 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط کمیته کارگری و کارآفرینی در دهه فجر برگزار می شود، افزود: در شهرستان‌های مختلف استان نیز 125 برنامه اجرا خواهد شد.
مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال کارگران نقش پررنگ خود را در برنامه‌های مختلف ایفا خواهند کرد چرا که این ایام الله برای کارگران فراموش نشدنی است.
اشرفی از میزبانی دومین مسابقات زورخانه ای و پهلوانی جامعه کارگری کشور در استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در روز جمعه 20 بهمن همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.
وی از افتتاح جشنواره ورزشی در روز شنبه 14 بهمن ماه خبر داد و افزود: همچنین همایشی با موضوع آشنایی با قوانین اجتماعی و مقررات کار در دهه فحر برگزار می‌شود.
افتتاح پلی کلینیک حوزه تامین اجتماعی در طبس
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پلی کلینیک حوزه تامین اجتماعی در طبس با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: افتتاح طرح توسعه بیمارستان میلاد بیرجند و واگذاری 77 خودروی نیسان و تاکسی از صندوق کارآفرینی و افتتاح ساختمان بازنشستگی استان نیز از جمله پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است.
اشرفی خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در مراسم 12 بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات کشوری در هرمزگان و برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی در طبس از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر، میزبانی از اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه ناشنوایان، مسابقات شنای کارگران، عیادت از بیماران، بازید از شهرک صنعتی، برگزاری دوره آموزشی برای ائمه جامعه کارگری و برگزاری مسابقات تنیس روی میز از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر است.

مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر از قاریان و حافظان جامعه کارگری تجلیل به عمل خواهد آمد، افزود: در این ایام هفت پروژه توسط کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر خراسان‌جنوبی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
اشرفی یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، جشنواره غذاها با حضور بانوان، شرکت در نماز جمعه و برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ کارگران شرق کشور در شهرستان بیرجند از دیگر برنامه‌های اجرایی این کمیته خواهد بود.

captcha