پیام نوروزی شهید قرآنی محمدنبی شیخی؛ حزب‌الله هیچوقت خلاف یا گناه نمی‌کند
کد خبر: 3701270
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

پیام نوروزی شهید قرآنی محمدنبی شیخی؛ حزب‌الله هیچوقت خلاف یا گناه نمی‌کند

گروه جهاد و حماسه ــ شهید محمدنبی شیخی(شیخ حیدر) در بخشی از وصیت‌نامه‌اش به افراد حزب‌اللهی توصیه کرده است که کسی که حزب‌الهی شد در تمام کارهایش خدا را حاضر و ناظر می‌داند و اگر انسان خدارا در تمام ایام عمر نظارت کننده کار خویش بداند هیچ وقت خلاف یا گناه نمی‌کند و چشم طمع به مال یا ناموس مردم ندارد.

پیام نوروزی شهید قرآنی محمدنبی شیخی؛ حزب‌الله هیچوقت خلاف یا گناه نمی‌کند

به گزارش ایکنا؛ شهید محمدنبی شیخی(شیخ حیدر)، در سال 1334 در خانواده‌ای مذهبی در خمین به دنیا آمد. شهید شیخی جبهه‌های غرب را برای نبرد با دشمن انتخاب کرد و به سوی کردستان رفت تا دست منافقین را از ایران اسلامی کوتاه کند. او پس از پایان قائله کردستان، به مناطق جنوبی اعزام شد و در عملیات‌های بیت‌المقدس، طریق‌القدس، والفجر 4 و فتح‌المبین به دفاع از کشور پرداخت که در نهایت در عملیات والفجر 4 و در هشتم آبان‌ماه سال 62، شربت شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه‌اش رسید. زندگی او با قرآن مأنوس بود و تا آخرین لحظه زندگانی خود نیز به تلاوت این کتاب الهی پرداخت. در عملیات والفجر 4 نیز در حالی که در سنگر در حال تلاوت قرآن بود، بر اثر برخورد خمپاره بعثی به سنگر، به همراه چند نفر از همرزمانش شهید شد.

شهید محمدنبی شیخی(شیخ حیدر) وصیت‌نامه‌اش را با آیه 169 سوره آل عمران آغاز کرد و نوشته است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾ هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند (۱۶۹).

او در ادامه وصیت‌نامه‌اش به افراد حزب‌الله توصیه کرده است: بسم رب الشهدا ء والصدیقینبسم رب الشهدا ء والصدیقین؛ از شما می‌خواهم همچنانکه ما رفتیم به سوی حق وراه حق را پیمودیم شما کاملا گوش به فرمان امام باشید. همچنانکه واقعا در حزب خدا ثبت‌نام کرده باشید .کسی که حزب الهی شد در تمام کارهایش خدارا حاضر و ناظر می‌داند و اگر انسان خدارا در تمام ایام عمر نظارت کننده کار خویش بداند هیچ وقت خلاف یا گناه نمی‌کند و چشم طمع به مال یا ناموس مردم ندارد وهیچ توقعی از کسی ندارد.

این شهید قرآنی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: حزب‌اللهی اگر کاری کند، فقط برای رضای خدا انجام می‌دهد. حزب‌الهی باید بیا اعمال، رفتار، گفتار و تمام خصلت‌هایش ثابت کند که در حزب خدا ثبت نام کرده است. بعضی از افراد هستند که ادعای حزب‌الهی می‌کنند ولی نانی که می‌خورند از خون مردم است همچنانکه بی‌رحمانه گران فروشی می‌کنند مثل اینکه آثار مسلمانی در آنها نیست، آنها افرادی هستند که سابقه قبلی‌شان هم خراب است.

انتهای پیام

captcha