بهبود وضعیت جسمی قاری نوجوان پس از یک هفته
کد خبر: 3705185
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

بهبود وضعیت جسمی قاری نوجوان پس از یک هفته

گروه فعالیت های قرآنی ــ وضعیت جسمانی امیرحسین خیراندیش، قرآن‎آموز نوجوان کشور که از هفته پیش در کما بوده، رو به بهبود است.

به گزارش ایکنا؛ وضعیت جسمی و سطح هوشیاری امیرحسین خیراندیش، قاری نوجوان کشور که در کما به سر میبرد، پس از یک هفته رو به بهبودی است.
امیرحسین خیراندیش، شاگرد اساتیدی همچون ولی‌الله پوراحمدی و عضو گروه تواشیح سبیل الرشاد است که هفته گذشته در اثر سانحه رانندگی که برای خانواده وی رخ داد، در وضعیت کما به سر می‌برد.

بهبود وضعیت جسمی قاری نوجوان پس از یک هفته
ولی‌الله پوراحمدی، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشور به جهت بررسی وضع حال قرآن آموز خود امروز 22 فروردین ماه به عیادت شاگردش رفته است و حال امیرحسین خیراندیش را اینگونه توصیف کرده است: امروز چهارشنبه 22 فروردین با میثم انگوتی برای عیادت امیرحسین خیراندیش به بیمارستان کوثر سمنان رفتیم. ضریب هوشیاریش که قبلا در وضعیت 2 و 3 رسیده بود، الحمدلله با دعای خیر مردم، نذرهای گوناگون و دعاهای مکرر خانواده های قرآنی به عدد 7 رسیده بود. پلکهایش را خیلی کم باز و بسته می کرد و راحت نفس می کشید که از علائم رو به بهبودی او بود.
وی افزود: در بیمارستان صحنه‌ای مرا متاثر کرد. وقتی بالای سر امیرحسین رسیدم، بر روی صورت او خم شدم و گفتم: امیرحسین من هستم، حاج ولی. پلکهایش را کمی باز کرد، سلام کردم و گفتم: امیرحسین قرآن بخوانم؟. با پلکهایش اشاره کرد بخوان، و من سوره مبارکه روم را که امیرحسین در جلسه قرآن حفظ کرده بود انتخاب کردم، آیه 17 را خواندم، گفتم باز بخوانم؟ با پلک اشاره کرد بخوان. آیه 18 را خواندم. در همان لحظه از گوشه چشم امیرحسین، چند قطره اشک جاری شد، آیه 19 را نیز خواندم.
پوراحمدی ادامه داد: میدانستم امیرحسین عاشق سبک منشاوی است و خصوصا آیات سوره روم را که خودش حفظ کرده بود به سبک منشاوی خواندم و این معجزه صوت قرآن است.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری برای بهبود امیرحسین اظهار کرد: از کادر پزشکی، پرستاران بخش icu و پرستار بیات تشکر و قدردانی میکنم.

زهره رجبی اصلی

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۰
0
0
آرزوی عافیت کامل برای این عزیز قرآنی داریم الله یشفیه و عافه و اهله و کل المسلمین
captcha