اعزام زائران 2 استان از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع
کد خبر: 3719335
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

اعزام زائران 2 استان از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع

گروه اجتماعی- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: زائران استان‌های ایلام و کرمانشاه امسال از طریق فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع اعزام می‌شوند.

اعزام زائران 2 استان از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دارابی، مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در همایش منطقه‌ای مدیران ستادی حج و زیارت استان‌های غربی کشور در کرمانشاه، با اشاره به اعزام زائران بیت‌الله الحرام از نهم تا یازدهم مردادماه، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده آمادگی لازم برای اعزام زائرین به خانه خدا ایجاد و چون سال‌های قبل بدون هیچ مشکلی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
وی به اعزام زائران استان‌های ایلام و کرمانشاه از طریق فرودگاه کرمانشاه اشاره و زمان بازگشت زائران را دهم تا دوازدهم شهریورماه عنوان کرد.
حجت‌الاسلام محمدحسین عسکری، مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان قم نیز در این همایش گفت: خدمت به زائران خانه خدا افتخار و سعادت بزرگی است که نصیب کارگزاران حج شده است.
وی به بحث مهم آموزش زائران پیش از اعزام نیز اشاره کرد و افزود: تا چند سال قبل برای ارائه آموزش‌های اعمال حج به زوار مشکلات زیادی داشتیم که با طراحی نرم‌افزار از سوی بعثه مقام معظم رهبری این مشکل حل شده است.
مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان قم تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی تهیه شده که این بسته‌ها به زودی در اختیار کارگزاران و مدیران کاروان‌ها قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام عسکری از اجرای شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» در هنگام خرید هدایا برای برگزاری مسابقات فرهنگی بین زوار خبر داد و گفت: این هدایا امسال در داخل کشور تهیه می‌شود.
انتهای پیام

captcha