توزیع بیش از ۲۰ هزار قرص نان در محلات حاشیه شهر همدان
کد خبر: 3720100
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

توزیع بیش از ۲۰ هزار قرص نان در محلات حاشیه شهر همدان

گروه اجتماعی- مسئول کانون اسلامی خواهران شهرستان همدان عنوان کرد: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن (ع) ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان در محلات حاشیه شهر توزیع شد.

توزیع بیش از 20 هزار قرص نان در محلات حاشیه شهر همدان

ساره میری، مسئول کانون اسلامی خواهران شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: با کمک مردم شریف استان برای سومین سال متمادی تنور‌های نانوایی مناطق حاشیه شهر جهت کمک به نیامندان خریداری شد.
وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی 15 نانوایی در شهر اجرایی شد گفت: طرح «جای خالی را پر کنید» همزمان با میلاد با سعادت امام حسن(ع) در مناطق علی‌آباد، حصار امام، اسلام‌آباد، قاسم‌آباد، حسن‌آباد، خضریان، سیلو، شهرک ولیعصر(عج) و کوی مطهری اجرا شد.
میری با اشاره به اینکه سال گذشته 16 هزار قرص نان در سفره افطار نیازمندان قرار گرفت عنوان کرد: امسال با کمک بانوان کانون و همکاری‌های خوب اتحادیه نانوایان استان و سایر خیرین، 20 هزار و 700 قرص نان تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.
مسئول کانون اسلامی خواهران همدان ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه با حضور 50 الی 100 تن از خواهران در محل کانون برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ها با تنوع کمتر و با کیفیت بیشتر طراحی شده است ابراز کرد: پس از تلاوت روزانه قرآن، زمانی جهت تفسیر آیات اخصاص یافته است.
انتهای پیام

captcha