امانت داری، از نشانه های ایمان است
کد خبر: 3728053
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

امانت داری، از نشانه های ایمان است

گروه سیاسی - امام جمعه بوکان با اشاره به امانت داری در اسلام گفت: امانت از کلمه امن و یکی از نشانه های ایمان بوده و افراد مومن دارای چنین صفت زیبا و باشکوهی هستند.

امانت داری، از نشانه های ایمان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده امام جمعه بوکان در خطبه های این هفته نماز جمعه بوکان بیان کرد: خـداونـد در قـرآن نـسـبـت بـه حـفظ امانت و سپردن آن به دست صـاحـبـانشان می فرماید که امانت ها را به صاحبانش بدهید.

وی با اشاره به خیانت در امانت ازدیدگاه اسلام خاطر نشان کرد: خـیـانـت در امانت، یکی از قبیح ترین خیانت ها در اسلام است، چـرا کـه هـر چـیزی حتی بدن و مال نزد انسان امانت بوده و اگر فـردی بخواهد به این امور خیانت کند، نه تنها حق خداوندی را به جا نیاورده بلکه مال دیگران را نیز چپاول کرده است.

خطیب جمعه بوکان باتوجه به آغاز ثبت نام مدارس علوم دینی اهل سنت تاکید کرد: امروز فراگیری علوم دینی بسیار ارزشمند و بزرگترین خدمت به جامعه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه بوکان با بیان اصلاح الگوی مصرف تصریح کرد: مردم باید درست مصرف کردن را بیاموزند تا این سرمایه ارزشمند برای فرزندان این سرزمین باقی مانده و با اصلاح الگوی مصرف به یاری هم نوعان خود برسند.

انتهای پیام

captcha