پایان عملیات نظارت و ارزیابی فعالیت هزار موسسه قرآنی
کد خبر: 3741144
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

پایان عملیات نظارت و ارزیابی فعالیت هزار موسسه قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در راستای رصد وضعیت و ارزیابی توانایی‌ها و فعالیت‌های موسسات فرهنگی قرآن و عترت از هزار موسسه بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه هدف این طرح شامل حدود ١٢٠٠ موسسه است (دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) که تاکنون آمار و اطلاعات بیش از ٩٩٠ موسسه(بیش از ٨٠% موسسات) از سوی استان‌ها به شیوه بارگذاری در سامانه طراحی شده، دریافت شده است.
روند اجرایی این طرح به صورت تکمیل فرم‌ها براساس بازدید میدانی از موسسات توسط دفاتر استانی قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در سه ماهه پایانی سال ١٣٩٦ صورت گرفته است.
کارشناسان اعزامی گروه نظارت و ارزیابی معاونت قرآن و عترت از هشت استان یزد، کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی و اردبیل برای بررسی روند اجرای صحیح طرح بازدید میدانی به عمل آوردند.
پس از دریافت اطلاعات و گزارش‌های موسسات از سامانه مربوطه و انجام پالایش، تحلیل داده‌ها، نتایج حاصل مبتنی بر بررسی دوره‌های آموزشی موسسات، فعالیت‌های غیر آموزشی موسسات، نوع مخاطبان و وضعیت فیزیکی موسسات به صورت جدول و نمودار به دست آمده است.
گفتنی است نتایج آماری و تحلیلی این بررسی به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

captcha