بیشتر آسیب‌ها در موضوعات ساده به وجود می‌آید
کد خبر: 3752636
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
دوستدار:

بیشتر آسیب‌ها در موضوعات ساده به وجود می‌آید

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با تأكید بر اینكه نباید به سادگی از موضوعات ساده عبور كرد، گفت: بیشتر آسیب‌ها و تهدیدها در امورات در موضوعات ساده به وجود می‌آید.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 11 هرماه در مراسم هفته ایمنی این ناحیه از سپاه گفت: بزرگداشت هفته ایمنی در نیروهای مسلح نشانه توجه و اهتمام فرمانده کل قوا به این موضوع است.
وی افزود: در هفته ایمنی با استفاده از تجربه‌ها و کارگاه‌ها، خطاها و اشتباها باید به حداقل برسد و کارکنان در نیروهای مسلح باید در خصوص به حداقل رسیدن حوادث دقت نظر داشته باشند.
دوستدار با تأكید بررعایت و توجه هرچه بیشتر بسیج به موضوع ایمنی گفت: هفته ایمنی در سازمان بسیج با توجه به اینکه بسیج مزرعه بی حصار است بیشتر باید از طرف هم مسئولان و هم نیروها و فرماندهان مورد دقت و نظر قرار گیرد.
وی بیان كرد: در روبه رو شدن با موضوعات ساده به راحتی از کنار آن عبور نکنیم و دقت داشته باشیم بیشتر آسیب‌ها و تهدیدها در امورات در همین موضوعات به ساده پیش می‌آید.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در پایان درباره مراقبت و مواظبت هر چه بیشتر اسناد و مدارک، تأسیسات، آماد و پشتیبانی و... در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت مواردی را برای کارکنان ناحیه متذکر شد.
انتهای پیام

captcha