برگزاری 1600 ویژه برنامه هفته ناجا در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3752762
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

برگزاری 1600 ویژه برنامه هفته ناجا در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته ناجا، بیش از یک‌هزار و 650 ویژه برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که از این تعداد، 148 برنامه در مرکز استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان، ظهر امروز در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، گفت: رسانه با انعکاس به‌موقع اخبار واقعی نقش مهمی در ارتقاء احساس امنیت و آرامش در جامعه دارد؛ باید از طریق رسانه این پیام را به مردم منتقل کنیم که نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای ایجاد حس امنیت و آرامش آنان انجام می‌دهد.
وی با اشاره به آغاز هفته ناجا از فردا، بیان کرد: این هفته، فرصتی برای بازنگری در خودمان است؛ باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنیم، سپس با تجزیه و تحلیل آن‌ها، سعی در تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف خود داشته باشیم.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: به‌مناسبت هفته ناجا، بیش از یک‌هزار و 650 ویژه برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که از این تعداد، 148 برنامه در مرکز استان پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده‌های معزز شهدای انتظامی استان، تبلیغات میدانی جهت جذب نیرو و برگزاری نشست‌هایی با معتمدین برای گزینش بهترین نیروها و استخدام در نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های روز اول هفته ناجا است.
قنبری بیان کرد: برپایی کارگاه بصیرت دینی، مسابقات قرآنی، هم‌اندیشی با سمن‌های فعال استان، نشست علمی با اساتید دانشگاهی، استقرار رئیس پلیس راهور در مرکز 197، برپایی کارگاه‌های ترویج ازدواج آسان و نشست با سران طوایف از برنامه‌هایی است که روز دوم هفته ناجا برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی استان افزود: برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از قاریان مجموعه ناجا، دعوت از راویان دفاع مقدس و تبیین نقش نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس، مانور موتورسواران قانونمند، مسابقه رادیویی «روز بی حادثه»، مسابقه دوچرخه سواری، حضور کارشناسان پلیس فتا در مدارس و آگاهی بخشی در خصوص تهدیدهای فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا خواهد بود.

انتهای پیام

captcha