نیروی انتظامی عامل تامین آسایش و امنیت در جامعه است
کد خبر: 3753195
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

نیروی انتظامی عامل تامین آسایش و امنیت در جامعه است

گروه اجتماعی- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: امنیت حاکم بر جامعه مرهون و مدیون تلاش افرادی است که شبانه روز در مجموعه نیروی انتظامی در حال فعالیت‌اند.

نیروی انتظامی عامل تامین آسایش و امنیت در جامعه است

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ کریم زاده، جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی یزد صبح امروز در نشستی با ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن ارائه برنامه های مجموعه نیروی انتظامی در هفته ناجا، خواستار مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با نیروی انتظامی به ویژه در برگزاری شایسته رویدادهای گرامیداشت هفته ناجا شد.
عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست بیان کرد: نظم و امنیت حاکم بر یزد و شرایط مطلوب آن نسبت به سایر استان ها مرهون و مدیون تلاش افرادی است که شبانه روز در مجموعه نیروی انتظامی در حال فعالیت اند؛ افرادی که با عشق خدمت به این مرز و بوم در تلاش اند تا آسایش، آرامش و امنیت در استان حکم فرما شده و زمینه اعتلای این سرزمین و آسایش و رفاه عموم مردم فراهم شود.
ملازینلی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت هفته ناجا و قدردانی از خدمتگزاران و حافظان امنیت نظام کشور گفت: با توجه به فعالیت ارزشمند و پویای مجموعه نیروی انتظامی در استان یزد، مجموعه شهرداری بر خود موظف می داند تا در گرامیداشت هفته ناجا مشارکت کند و این مشارکت به حول و قوه الهی در طول سال نیز با قوت ادامه خواهد یافت.
وی با تاکید بر پیگیری امضای تفاهم نامه جامع همکاری مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی یزد؛ خواستار همکاری ویژه معاونت اجتماعی ناجا در حوزه آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد شد.

انتهای پیام

captcha